tisdag

    Inlägget skrivet: 2008-11-04 kl: 13:09:21
Idag är jag "ledig". Vi har vårt hjälpprojekt Dagsverke idag och egentligen blev det inställt. Men vi som redan hade fixat "jobb" behövde inte komma till skolan. Alltså tog jag mig ledig och det behövde jag verkligen :)
Har bara legat och myst i soffan hela förmiddagen och kollat på Oprah, helt sjukt! Två tjejer hade blivit förväxlade vid en trafikolycka och nu fick familjerna reda på att det var "fel" tjej som var dödsförklarad. Helt läskigt!
Iallafall, sen kom älskling hit en snabb runda och nu ska jag gå och duscha och plugga lite. Och sen blir det kanske en runda till Mobilia med älskling :) Skönt med lediga dagar! :D
Men på onsdag blir det skola igen iallafall, tur att vi inte går så länge då :)
Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback