tisdag

    Inlägget skrivet: 2008-11-25 kl: 15:39:11
Igår hade jag en jättetrevlig kväll ;)
Först mat med klassen och det smakade himla bra! Sen vidare till Lyktan där det var full gång! Och jag hade supertrevligt där ;) Massa dans, drinkar och trevligt folk :) En super kväll med andra ord!
Så tack alla för en ball kväll! :D

Idag vaknade jag ju dock upp och mådde sådär, det mesta snurrade lite sådär lagom. Haha! Men jag steg iallafall upp och hade mitt tal på engelskan och det gick under omständigheterna bra ;) Haha. Staffan klagade bara på att det var lite för kort, men vafan nu är dte gjort iallafall och det känns skönt :)
Idag såg vi klart den sista delen av filmen, Blood Diamond. Och den är så himla hemsk, jag blir helt tagen av såna filmer! :/ Ett plus med filmen är dock att Leonardo Di Capro är med, snyggvarning på honom ;) Haha!
Nu ska jag sätta mig och plugga en massa religion, prov på torsdag som gäller. Måste få bra på detta, så att jag får ett bra betyg ;) Så nu ska jag ta tag i saken och få lite gjort.
Sen ikväll blir det nog träning, om jag mår bättre då :) Seeee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback