tennis i Lund en fredag ? hmm..

    Inlägget skrivet: 2008-11-07 kl: 13:34:42
Hej fredag!
Skönt med helg nu :) Idag slutade vi tidigt, men jag, Joanna och Amela stannade kvar en stund och snackade en massa :) Alltid skönt att prata av sig lite och veta att det finns andra som tycker likadant :) <3

Nu har jag lovat mamma att jag ska städa och fixa lite, men jag har fortfarande inte blivit färdig till det. Men jag får väl börja snart.
För sen klockan fem blir jag hämtad av Jonna och då ska vi in till Lund med några andra från tennisen och gå på någon kurs eller vad man ska kalla det (?). Känns iallafall inte sådär jättekul att dom har lagt det på en fredag kväll. Men det kanske kan bli trevligt på sitt sätt iallafall, haha! Ännu mer surt är att man så fort man kommer hem där ifrån så blir det ju nästan läggdags och det första jag ska göra imorgon när jag vaknar är att jobba igen! Bara en massa tennis denna helgen :) Men jag överlever nog ;) Hihi!
Nu ska jag iallafall ta och fixa lite och sen äta något tänkte jag, så att jag inte bli allt för hungrig under tenniskvällen i Lund :)
Trevlig fredag!

Dagens låt: Joan Osborne - What If God Was One Of Us
(Hittade ett klipp med lite söta Hercules-bilder..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback