söndag

    Inlägget skrivet: 2008-11-23 kl: 14:10:24
Igår blev det bara en lugn hemmakväll med syster, vi kollade på Stjärnor på is och tog bara det lugnt :)
Sen kom Johan och Jonte förbi och vi åkte en runda med dem :) Trevligt!
Sen körde jag och älskling hem till honom och sov :) Idag steg vi upp redan klockan nio och lite senare körde vi till tennisen och spelade :) Det var väldigt kul och älskling kämpade tappert ;) hahahah! <3
Sen har jag bara pluggat och det gör jag nu också. Pluggar en massa religion, ska ha prov på torsdag och så ska jag även plugga in mitt tal som jag ska hålla på tisdag morgon kl 08.00!! Dagen efter 200-dagars, hahahah. Det känns ju sådär ;) hihi. Men det ska väl nog gå bra ändå, får jag hoppas iallafall ;)

Nu ska jag fortsätta plugga religion och sen blir det middag hos mormor och morfar :)
Och ikväll är det självklart Ensam mamma söker som gäller, det är ju final och allting ;)
Nu ska jag kila.
Sweet Sunday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback