onsdag

    Inlägget skrivet: 2008-11-12 kl: 16:36:57
Nu har redan halv veckan gått :) Sjukt!
Kort dag i skolan idag, även om det känns som hundra år med alla dessa fjantiga kommentarer och girlfights. .  Haha!
Stack iallafall hem efter skolan och mötte upp Maria och det blev några OC-avsnitt och lite snack :) Innan det var dags för mig att bege mig tillbaka till skolan för att vara med på en intervju om Bryssel, så imorgon ser ni mig i tidningen ;)
Sen körde jag och mamma direkt till Oasen för att gå på introduktion och nu är det dags att ta träningen på allvar igen :)
Nu blir det snart mat och sen ska jag plugga lite tänkte jag :) Lika bra att få det gjort.
Och ikväll blir det tennisträning :) Jag tycker faktiskt att jag har hunnit med en hel del idag och mer blir det :)
Ha en fortsatt bra dag!

Min dag i bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback