måndag

    Inlägget skrivet: 2008-11-17 kl: 16:16:29

I helgen har jag varit dålig på att uppdatera. Men jag skyller på att jag knappt haft någon tid och igår hade verkligen inget humör för att skriva här. Så det får bli en liten sammanfattning av helgen nu istället :)

I fredags var jag, mamma, mormor och Daniella i Parken och såg Vocal Six. Dem var riktigt bra och det var en underhållande kväll ;) Tummen upp för det!
Efter konserten stack jag hem till älskling en stund där det blev film och mys :) <3


   

I lördags var det jobb mellan nio och ett som vanligt :) Sen stack jag snabbt hem och duschade och fixade mig och sen körde vi ut till Maria som hade 25 års-uppvaktning :) Där var delar av släkten och massa andra trevliga människor :) Det var god mat och trevligt sällskap med andra ord :) Sen åkte vi hem lite tidigare eftersom både mamma och pappa och jag skulle vidare :)
Så snabbt hem igen och byta om och så och sen vid halv sju så mötte jag och älskling upp Joanna, Fidde, Maria och Robin på Övre för att ta bussen i till Malmö och spela bowling. Men bussen gick inte när vi hade tänkt så vi sex tryckte istället in oss i Johans bil och långt om länge så kom vi fram till Big Bowl. Väl där inne var tjejen i receptionen väldigt itrevlig och vi fick inte vår bana i tid, men långt om länge så kunde vi börja spela iallafall :) Och jag vill väl inte skryta med att det gick särskilt bra precis, det gick rent ut sagt uselt! Haha. Men skitsamma, det var kul iallafall!
Efter bowling så begav vi oss till spelhallen där jag och Maria skulle spela airhockey, men vi lyckades skjuta iväg pucken så det blev tyvärr inte så lyckat ;) Haha. Sedan blev det även några drinkar på nattklubben innan vi körde till Burger King för och äta och i kön stod även en vit neger(?) enligt Fidde :) Haha. Fick iallafall beställt mat och jag fixade det galant, eller inte ;) Sen begav vi oss hemåt mot Trelleborg och jag älskling körde hem här och sov :)
Tack för en supertrevlig kväll! ;) <3

      

Söndagen var bara väldigt lugn och jag pluggade en hel del. Hade prov idag och det gick nog ganska bra faktiskt :) Hoppas det iallafall!

Har även varit hos frissan idag, klippte dock bara topparna men ändå :) Alltid skönt att vara nyklippt!
Nu kom resten av familjen hem och nu blir det mat! Sen träning och plugg!
Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Joanna

HAHA, jag ser helt psyko ut på andra bilden :S

2008-11-17 @ 18:01:43
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback