jobb och malmö

    Inlägget skrivet: 2008-11-22 kl: 17:28:18
Idag har jag jobbat fyra timmar som vanligt. Sen hämtade mamma mig och det blev en tur till Mobilia med mamma och pappa :) Vi skulle byta några tröjor till pappa och även handla ny mobil till mig. Så nu är jag en ny mobil rikare :) Det var verkligen behövligt, har haft mammas gamla skit den sista tiden. Hatar fortfarande dem två personerna som förstörde min förra i somras, som bara var någon månad gammal :@ Fy fan för er!!
Men nu har jag ju då iallafall äntligen fått en ny, långt om länge :) Ska fixa lite med den nu tänkte jag.
Sen blir det middag och duschen. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, får väl se vad kvällen erbjuder. Det var först snack om att åka till Tivoli i Köpenhamn, men det verkar inte som det blir av :/ Så det blir nog bara en chill kväll :)
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback