Jävla skit-måndag!

    Inlägget skrivet: 2008-11-03 kl: 08:54:57

Vilken jävla start på veckan!
Jag hatar den här dagen. Kommer till Bastionen klockan åtta och ser en vit lapp på dörren där det står; "Inställd lektion". Jävla Staffan som inte kan meddela det liiiiite innan! Möter Amela som är ungefär lika frustrerad som jag. Sen går vi till den andra skolan och tänkte vänta på att samhäll B börjar två timmar senare. Läser då ett mejl som Måns har skickat och därstår att vi inte ha någon samhäll B heller! Fatta så jävla aaaaarg och förbannad jag är. Här har man gått upp klockan sex i helt jävla onödan och så börjar nästa lektion klockan tjugo i ett. Och jag ska inte ens till den lektionen för jag ska på möte med studentkommitten då. Så ja, jag har i princip bara en lektion idag och den börjar tio i två!!! :@:@:@
Och för att göra allt ännu tydligare så lägger jag upp två bilder som verkligen visar hur jag känner nu och hur jävla frustrerad jag är...!!!

 


Kommentarer
Postat av: Maraja

typ, JÄVLA SKITMÅNDAG!!

2008-11-03 @ 10:36:15
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback