Fredag idag :D

    Inlägget skrivet: 2008-11-14 kl: 15:40:08
Kort dag i skolan och skönt med helg :) Är hyfsat trött och sov en stund efter skolan :)
Nu har jag pluggat nästan hela eftermiddagen, typ 100 miljoner glosor :/ Monica är helgalen och på måndag är det prov i affärsengelska som gäller. Det ska väl förhoppningsvis gå bra. Får väl plugga hela söndagen också ;P

Men än är det inte söndag och det händer en massa trevligheter i helgen :)
Ikväll ska jag på konsert i Parken med mamma, mormor och Daniella. Vi ska se Vocal Six och det blir säkert en trevlig kväll ;) Såg dem i somras på Sommarchansen och dem är riktigt duktiga faktiskt :)
Imorgon blir det först jobb som vanligt, sen snabbt hem och göra mig klar och sen ska vi ut till Maria på landet och fira hennes 25 års-uppvaktning :) Det blir trevligt, har inte träffat henne och resten av släkten på länge. Grattis till henne! :)
Sen ska jag snabbt hem igen och fixa mig lite och sen på kvällen blir det bowling i Malmö med massa trevliga filurer ;) Det kommer bli kul! :D
Så det känns som jag får stressa en hel del på lördag, men vad gör man inte för att ha lite kul ;) Haha!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska vi bege oss vid halv sju-tiden, så att vi kanske kan få hyfsat bra platser till konserten :)
FAB Fredag till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback