fars dag

    Inlägget skrivet: 2008-11-09 kl: 14:51:45
Idag vaknade jag upp med älskling och det är myyyys! <3
Sen dess har jag bara sovit lite framför tvn och nu har jag tagit fram religionsgrejer och faktiskt börjat pluggat :) Måste typ råplugga både idag och imorgon känns det som, för det är så jäkla mycket man ska kunna. Men det löser sig väl :)

Igår blev det en hyfsat lugn kväll för mig. Syrran hade förfest med några tjejera där nere, men det hela slutade med att folk stövlade in lite hur som helst och det hela spårade ur till en ganska stor och högljudd folksamling i olika åldrar (pinsamt mycket ådlerskillnad kanske?). Iallafall, det gick väl ganska lugnt till och jag lyckades somna i allt oväsende bredvid älskling :)

Idag är det ju även fars-dag, får ju inte glömmas. Har köpt en present till pappa som han ska få sen när han kommer hem :) För just nu är resten av familjen på valputställning i Malmö och jag är rädd för att vi snart har en livs levandes hund hemma hos oss :/ För er som inte fattar så är jag nog mer en katt-människa!
Anyway, slutsnackat om det.. Nu ska jag återgå till mina studier om kristendomen och äta nötter från Tasty House och dricka blandsaft ;)
Ha en bra söndag och glöm inte far! :)

Jag och pappa i Thailand för snart två år sen..       En annan bild på pappa ifrån Thailand :)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback