en tisdag i Lund

    Inlägget skrivet: 2008-11-18 kl: 16:46:29
Idag har vi varit på Lunds högskola för att få lite mer info om allt som händer efter gymnasiet, men det var hyfsat ointressant och jag blev inte alls sugen på att plugga i Lund. Jag och Joanna har iallafall vandrat runt hela dagen och försökt hittat rätt i detta jävla skitväder, jag hatar regn! En ganska onödigt och dryg dag med andra ord!
Sen mötte vi iallafall upp de andra tjejerna på Espresso House, där det blev god fika och lite snack :)
Nu har jag precis slappat lite framför tvn och snart ska vi äta. Jag hade egentligen tänkt börja plugga på mitt tal idag, men jag känner inte att jag orkar det riktigt. Ska ringa älskling sen och ska förmodligen vara med honom sen istället :) Något trevligt får man ju göra i detta höstmörker ;)
Orkar inte träna idag heller, så det skippar jag. Det blir träning på onsdag och torsdag istället :)
Nu blir det mat! Hörs kanske sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback