8 november 2008

    Inlägget skrivet: 2008-11-08 kl: 15:51:22
Igår var vi som sagt i Lund på någon tennisgrej som var sådär halvt intressant. Men en del nya saker lärde man sig väl ändå :)
Var inte hemma förrän vid tio på kvällen och då blev det idol-utröstningen, en bit äpplekaka och sen gick jag och la mig. Somnade redan halv tolv igår så idag vaknade jag upp halv åtta och kände mig ganska utvilad :) Skönt!
Har som vanligt jobbat fyra timmar idag och sen har jag mest tagit det lugnt och kollat på tv lite. Har även hjälpt mamma med smink, håret och så eftersom dom ska på stor fest ikväll :)

Ikväll har jag själv inga större planer, men jag vill iallafall hitta på något :) Så vi får väl se vad som händer. Pallar verkligen inte bara sitta inne och se film idag, så jag hoppas på att något kul händer :)
Nu ska jag iallafall städa undan lite och sen ta en dusch.
Ha en fortsatt bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback