24 november 2008

    Inlägget skrivet: 2008-11-24 kl: 16:38:03

Måndag idag, ny vecka och allt. Lagom lång dag i skolan och vi kollade även på film, Blood Diamond :) Har sett den innan och den är bra!

Idag är det 200 dagar till studenten och det ska självklart firas ordentligt ;D Först blir det middag med klassen på Karaveller och sen vidare till Lyktan, så det kommer förhoppningsvis bli en lyckad kväll :D
Synd bara att jag ska ha mitt tal om Bryssel klockan åtta imorgon bitti :S:S:S Haha, wish me luck! :)
Men ikväll ska jag iallafall ha kul! ;D



Fick även skolkatalogen och fotona idag och jag blev väl gaaanska nöjd med båda. Helt okej iallafall! :)
Nu ska jag duscha och sen göra mig klar. Funderar även på att förfesta lite med mig själv ;) haha. Kanske tar en grogg när jag gör mig iordning eller så ;)
Nu får jag skynda mig. Ses i dimman ikväll! :D
Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback