1 november 2008

    Inlägget skrivet: 2008-11-01 kl: 13:35:50

Idag är det redan den 1 november och halloween och allt, helt sjukt vad tiden går fort :)
Kom iallafall hem för jobb nästan precis och det gick bra att jobba idag. Inte så mycket barn nu på lovet :)
Nu ska jag gå ner och hjälpa mamma och fixa allting klart till ikväll. För då är det halloweenfest här hemma som gäller :) Och jag (och mamma och lite mormor) har fixat och donat hela veckan så det ska bli riktigt kul ikväll :) Och jag hoppas på att alla andra får lika kul :) Det kommer en massa uppdateringar och bilder imorgon.. Om jag orkar ta mig ur sängen förstås ;)
Nu ska jag inte sitta här längre. Så jag kan passa på att önska alla en trevlig halloween! :)
Simma lugnt ikväll för här ska det festas! :D

Några bilder från förra året hos Alex..
 

 


Kommentarer
Postat av: Joanna

De ska bli så jävla kul och jag lyckades komma hem, 3 timmar innan vi ska vara hos dig ;) <3

2008-11-01 @ 16:42:13
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback