underdog

    Inlägget skrivet: 2008-05-27 kl: 16:38:33
Har varit en ganska lugn dag idag. Historieprovet är avklarat och det känns himla skönt, även om det kanske inte gick jättebra. Men, skönt att ha dte överstökat iallafall.
Hade bara tyska sen också, även om det är typ världens drygaste lektion med Monica.
Nu ska jag ägna eftermiddagen åt att läsa min svenskbok som ska redovisas på måndag och jag har typ läst 25 av 400 sidor. Alltså har jag en del att göra de närmaste dagarna.
Sen är jag även sugen på att ändra min design idag. Ska träna med Maria ikväll så jag får se om jag hinner, men ska försöka helt enkelt :)

Nu ska jag ta och läsa några sidor i min bok och sen blir det middag!. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback