tisdag

    Inlägget skrivet: 2008-05-21 kl: 01:38:35
Det känns som jag skulle kunna skriva hur mycket som helst här, dels för att jag inte har uppdaterat på hela dagen och dels för att jag har så mycket inom mig. Så mycket tankar som bara svävar runt i min hjärna..
Det har varit en trevlig dag, eller iallafall en trevlig kväll. Skulle egentligen gå och kolla på modevisning på Kulturhuset, men helt plötsligt så blev det bestämt att jag själv skulle gå med på modevisningen. De behövde mer folk och jag fick ställa upp :) Det blev snabbt bestämt och jag fick skynda mig, men det var väldigt trevligt! Har en massa bilder som jag hade tänka ladda upp imorgon, för just ju orkar jag inte! Är slutkörd till tusen känns det som.
Jag vet varken ut eller in.. Tur att man fick mysigt besök nu ikväll, så att man kunde prata av sig lite :)
Imorgon är jag nästan ledig helt, har endast en lektion mellan tjugo i ett till tjugo i två. Det känns extremt onödigt, särskilt med tanke på att det är företagsekonomi med Per. Får se hur det blir med den lektionen.
Jag har iallafall tänka ställa klockan på halv nio ungefär, för att dra iväg och träna då. Har inte tränat på en vecka nu och det kryper lite i kroppen faktiskt + att jag måste röra på fläsket lite, haha!
Nu ska jag dra mig tillbaka och gosa ner mig under mitt duntäcke! Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback