sunday

    Inlägget skrivet: 2008-05-11 kl: 15:19:41
Hej och hopp!
Vaknade för en halvtimme sen typ, har precis ätit frukost och är bakfull till tusen.
Igår hade jag en sjukt trevlig kväll och det blev lyckat!
Nu tänkte jag dra igenom hela helgen, för er som orkar läsa :)

I fredags så fyllde ju mina kära pappa 40år och det firade vi med att åka till Köpenhamn. Hela familjen + J åkte in till Köpenhamn vid tretiden. Då blev det en runda till Christiania, vilket var en upplevelse. Har aldrig varit där förut och det var verkligen som att komma till en helt annan värld. Kändes nästan lite konstigt att vara där, men det var ändå ganska trevligt. Jag tycker nästan att det är lite coolt att man kan leva så :)
Efter ett besök där så begav vi oss tillbaka till Ströget och gick en runda där och sen blev det Tivoli. Det blev en del karuseller för min del och jag hade hur trevligt som helst!
En helt perfekt fredag med andra ord :) <3

Gick upp vid åtta i lördags och sen var det jobb som vanligt. Det gick bara bra.
Pappa hämtade mig och sen bev det en runda upp till Optimera där det var någon tillställning med Matte och Willy från Bygglov. Matte är ju sjukt snygg på nära håll, (även om han är X antal år äldre är mig haha).
Och självklart blev man uppkallad på scenen för att hjälpa till att bygga någon grej som dem höll på med. Haha, men trevligt var det!
Efter det så blev det mys och fika med mamma och pappa i trädgården och sen fick jag gör mig iordning.
Klockan sex promenerade jag till Alex för att möta upp de andra med paket och såhär. Och sedan fortsatte kvällen hos Alex och jag hade väldigt trevligt. Fick träffat en del människor som jag inte har träffat på väldigt länge och det var superkul. Det blev god mat, shots och en massa andra trevligheter! Så tack till Alex och till alla andra som gjorde kvällen trevligt :)
Jag gick hem vid halv två tiden för då skulle de andra till Magasinet och jag kände mig inte så sugen på det. Fick sällskap av Alex hem och träffade även RobinV på vägen, trevligt!
Mötte sedan upp J också, som sov här sen :)

Idag vaknade vi vid nio och jag kände verkligen baksmällan. Jag somnade om och J begav sig till stranden. Och sen vaknade jag vid halv tre, riktigt skönt att sova ut lite och jag mår väl lite bättre nu iallafall :)
Nu ska jag kila ner och hjälpa mammie i köket. Sooo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback