söndag

    Inlägget skrivet: 2008-05-18 kl: 17:55:37
God Dag!
Idag är jag sjukt trött och sliten. Har festat och jobbat hela helgen, har jobbat 12 timmar på tre dagar när jag normalt brukar jobba 8 timmar. Och det känns i hela kroppen, jag är sliten till tusen helt enkelt!
Eftersom jag inte har uppdaterat så mycket i helgen, så tänkte jag dra igenom hela helgen nu :)

Fredag: Jobbade ute några timmar med Robert och det gick bra! Sedan stack jag hem och lagade lite mat till mig själv. Och eftersom jag suger på matlagning så blev det pyttipanna som jag värmde i micron med lite riven ost och grillkrydda på ;) haha.
Lite senare på kvällen så kom iallafall Maria hit och vi kollade på OC hela kvällen :) Det var trevligt med en chillkväll med mjukis och min bästa vän :)
Gick och la mig vid kvart över ett och somnade direkt.

Lördag: Gick upp vid åtta och stack iväg och jobbade nio till två. Jobbade en timme extra men det gick bra! Sen blev det en snabb runda till stan med mamma. Stack sedan hem och fikade och gjorde mig klar för kvällen. Och vid sex-tiden stack vi till lokalen där vi skulle överraska Emil som har fyllt 20. Det blev lyckat och Emil blev överraskad till tusen. Jag hade jättetrevligt och kvällen bjöd bland annat på dans, god dricka, limbo-tävling, trevligt folk och en massa annat skoj. Vi stannade till tre och sedan blev det taxi hem. Somnade snabbt med hemsk hosta :/
(Ska försöka få tag i några bilder från festen..)

Söndag: Blev väckt av mamma för att följa med och kolla på systers dansuppvisning på Södan :) Sedan stack vi hem till mormor&morfar för att fika lite eftersom morfar fyllde år igår :)
Och nu sitter jag bara här, åt god middag för en stund sen. Har inga större planer för resten av dagen, får kanske ta och kolla lite på tyskan som vi ska ha förhör på torsdag. Kanske även borde städa mitt rum, som är en enda stor röra med damm och kläder :S

Nej, nu ska jag ta tag i en del saker. TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback