soligt

    Inlägget skrivet: 2008-05-13 kl: 17:54:24
Idag har det varit världens mest onödigaste dag i skolan. Jag tog mig lite sovmorgon iallafall, så jag och mammie körde in till Malmö tidigt i förmiddags istället. Det blev nya tennisskor för min del + några snygga träningskläder :) Om jag orkar så kommer det bilder på det senare, hihi.
Åt för en stund sen, grillat idag igen och jag älskar det! Nu ska jag snart byta om till träningskläder (får kanske inviga något av det nya!? ;)) Ska iallafall iväg och träna på gymmet med Maria. Vi ska promenera ut där eller åka rullor om jag kan hitta några rullor som passar Maria. Ska iallafall leta efter min systers rullor och så hoppas jag på att dem passar Maria för det är verkligen super härligt att åka rullor i detta vädret :)
Så nu har jag inte tid att sitta här länge, ska vara hemma hos Maria halv sju så det är bäst att jag skynda på.
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tjohopp :) Jag skickade ett mail till Apollo om projektarbetsiden om dom hade utflykter och så till byar i Turkiet och om vi bestämde oss för att åka var dom villiga att hjälpa oss att hitta folk att prata med och det här med utflykter :) Just so you know.

2008-05-14 @ 13:53:42
URL: http://joannanisula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback