read my mind

    Inlägget skrivet: 2008-05-16 kl: 19:13:06
image175
Jag blir så jäkla irriterad på människor som inte kan ta ansvar. Ta ansvar för något man har påbörjat. Ta ansvar för sitt jobb. Hur svårt kan det vara egentligen? Och vet man om att man inte klarar av det så behöver man ju inte ens börja med det från början. Aaaaarh, och snäll som man är så ställer man ju upp och har inte mage till att säga nej helt enkelt. Men man får fan inget tillbaka. Har man tagit sig på ett jobb så får man faaan sköta det också. Nej, istället slipper man undan och alla andra får ta skiten. Det är så jävla lätt att bara dra sig undan och låta resten fixa och ordna allt. Man borde fan sluta vara så jävla snäll, för man får ju absolut ingenting tillbaka. Och har man ett jobb så gör man det ordentligt annars kan man lika bra skita i det helt. För vi som verkligen försöker göra ett bra jobb får stå och ta emot klagomål när andra inte sköter sig. Folk kan göra det så jävla lätt för sig.. Och man borde fan sluta med att vara så snäll och trevlig mot alla som behöver hjälp. För man får verkligen aldrig någon hjälp tillbaka. Oooorh, jag som hade sett framemot en trevlig fredag. Nu kommer jag bara sitta och vara irriterad på att jag sa ja och ställer upp imorgon. Nej, det ska verkligen vara slut med sånt. Tänker inte hjälpa såna som aldrig kan ge en lite hjälp tillbaka. Punkt slut!


(jag var bara tvungen att avreagera mig lite.. Nu ska jag ta tag i matlagningen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback