PERFECT DAY

    Inlägget skrivet: 2008-05-14 kl: 22:59:30

Idag har dagen varit riktigt härlig. Jag har inte haft några lektioner i skolan och vädret har varit fint.
Har nästan umgåtts med J hela dagen :) När han hade slutat så kom han hem här och sen bestämde vi oss för att köra till IKEA för att köpa några hyllor och lite annat som J behövde. Så det blev en tur dit där och vi fick handlat vad vi skulle + världens sötaste spargris som var blå ;) haha.


Sedan körde vi hem igen och slängde snabbt i oss lite mat och sen bar det av vidare till Sturup Raceway där pappa körde idag :) Det var träning med hans bil och det gick bra.
Kom hem vid halv nio och sen har jag bara kollat lite på tv och tagit det lugnt.
Är trött som tusan nu, men jag har iallafall haft en riktigt trevlig dag! Tack<3
Nu är det läggdags för min del och imorgon väntar nationella i engelska B. Wish me luck!
Sov Gott!

PS. Vad tycks om min nya design? :)

Dagens låt: Jewel - Foolish Game


Kommentarer
Postat av: Joanna

Vi tänkte besöka Sturup Raceway idag men gjorde aldrig det, synd ! Designen är superfin :)

2008-05-14 @ 23:10:59
URL: http://joannanisula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback