mys och promenad

    Inlägget skrivet: 2008-05-28 kl: 12:20:50
Igår kväll vid elva-tiden så kom J hit och sov här :) Myyyys!
Och idag ställde vi klockan och gick ut på en lång morgonpromenad innan frukost, hur härligt som helst! Även om vi höll på att blåsa bort.
Kom hem för en halvtimme sen och J körde hem för att duscha och så. Och jag har precis ätit lite frukosr, mackor med keso för att vara exakt ;)
Ska till skolan om en halvtimme ungefär och ska bara ha en lektion. Och sen efter det har jag planer på att ta mig ut till gymmet och träna lite där också. Och ikväll blir det tennis :)
Om jag får säga det själv så tycker jag faktiskt att jag har blivit ganska aktiv!? (A) haha :)
Så nu ska jag gå ner och fixa mig lite innan skolan. See ya!


Kommentarer
Postat av: big fan of svampbobfyrkant*

när ska ni oficiellt gå ut att ni är ihop ? ;)

2008-05-28 @ 19:37:38
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback