make me breathe

    Inlägget skrivet: 2008-05-27 kl: 21:27:04

Ikväll har jag tränat på gymmet med Maria. Alltid lika skönt att känna att kroppen jobbar och idag så cyklade vi även ut där. Superskönt, även om vi hade motvind på vägen hem :/
Nu har jag iallafall precis tagit mig en välbehövlig dusch och ätit lite frukt och så :)
Har lite planer på att försöka fixa min design nu, får väl se hur det går, haha.
Imorgon har jag endast en lektion, tjugo i ett till tjugo i två. Känns sjukt onödigt, men jag måste gå dit för snart är det prov som gäller.

Kom även på att jag har blivit lite dålig på att lägga in bilder. Jag tycker själv att det är mycket roligare att läsa andras bloggar om där är lite bilder, så jag ska försöka bättra mig med det :)

Annars så flyter väl det mesta på ganska bra, det finns hopp om livet med andra ord :) Och just nu längtar jag bara till sommaren och sommarlovet!
Hade även varit skönt att bara resa bort och ligga i solen med en drink i handen och bara njuta...

TAKE CARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback