hot pink

    Inlägget skrivet: 2008-05-31 kl: 15:57:58
Gårdagen var trevlig! Först var det jobb för min del, sen direkt hem till mormor&morfar för att äta middag och fira mormor som fyllde år i torsdag :) Det blev som vanligt god mat och cheesecake till efterrätt, mums på det! :)
Sedan stack jag hem, tog en dusch och sen vid halv tio kom Maria hit för att kolla på OC med mig. Tim hade även vägarna förbi och gjorde oss sällskap hela kvällen, trevligt :) Så det blev några avsnitt av OC och sen läggdags vid ett-tiden.
Idag, jobb som vanligt. Det var härligt att jobba ute i solen idag och jag har fått en del färg faktiskt :) Och Maria var gudasnäll och körde mig både dit och hem eftersom mina föräldrar är i Hässleholm. Tack, min vän! <3
Nu har jag tillbringat en stund i soffan och försökt läsa min svenskbok, som är så otroligt tråkig. Den är så tråkig att jag har svårt att koncentrera mig :/ Måste verkligen få gjort lite imorgon, eftersom det är redovisning på måndag, wish me luck!'


Nu hade jag snart tänkt ta en dusch och ikväll ska jag förmodligen umgås med J :) Vi får se vad vi hittar på, men det blir säkert trevligt iallafall!

Just nu vill jag bara att sommarlovet ska börja, så att jag kan njuta till fullo :)
Simma lugnt i dimman ikväll!
HAVE FUN, TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback