give me

    Inlägget skrivet: 2008-05-05 kl: 19:26:54

Kom hem för en stund sen.. eller ja, jag var hemma redan vid kvart i sju. Dansade som sagt med Tess och Nicole, och jag och Tess försökte sätta ihop en dans till en tillställning den 18 maj.. haha, men vi kom inte riktigt till skott så det blev inte så mycket gjort och vi är ju verkligen ute i god tid också ;S haha. Men det löser sig nog om bara Tess kan fixa en video som vi skulle behöva :)
På vägen hem så ringde Andreas också, så det blev en lång pratstund med honom. Vi ses inte så ofta längre så det är alltid trevligt att bara lite med honom :)
Nu sitter jag här och funderar på om jag orkar ta mig tillbaka igen för att träna dans igen.. Känner mig inte särskilt sugen på det just nu. En härlig promenad med musik i öronen lockar lite mer :) Jag får väl försöka rota fram min mp3 nånstans, eftersom min mobil har lagt av :/
Laaater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback