fullt ös medvetslös

    Inlägget skrivet: 2008-05-04 kl: 15:00:13
Som jag nämnde innan i tidigare inlägg så hade jag tänkt uppdatera lite.. Har inte haft tid eller lust att göra det innan!
I fredags blev det först god mat (grillat) hos farmor&farfar, sen stack jag hem och gjorde mig iordning och J kom förbi en runda :) Fick skjuts ner till övre sen där jag mötte upp Joanna och vi tog bussen till Malmö tillsammans med Maria, Bina och Petra :) Det blev Buddha för vår del och jag hade en trevlig kväll. Även om jag var sjukt gnällig på grund av hemsk smärta i fötterna :/ haha. Men det blev mycket dans, god dricka och trevligt sällskap. Jag träffade även Charles som jag inte har träffat på flera år känns det som, verkligen sjukt kul att träffa honom :) Lite 9B-minnen blev det och det var hur kul som helst!
Så jag tackar tjejerna för en trevlig kväll! <3
 Joanna och Mange på Buddha :)

Vi fick skjuts hem av Marjo och jag var hemma vid halv fyra, somnade vi fyra och sen ringde klockan på kvart i åtta på morgonen. Alltid lika trevligt att stiga upp så tidigt efter några timmars sömn bara, (not) haha. Men jobbet gick iallafall bra och jag slutade kl ett. Stack hem och la mig i en solstol då och sov i två timmar ungefär, superskönt :) Vaknade vid fyra och tog en dusch och gjorde mig klar då. Sen promenerade jag hem till Freij för lite grillning med några schyssta tjejer. Det var trevligt och även denna kväll intogs det en del alkohol och jag hamnade ute på vilda äventyr.. Men jag hade trevligt! :) haha.
Vaknade idag och mådde som man mår efter X antal dagar med festande och jag känner nu att jag är sliten som tusan. Men jag steg upp vid nio och sen kl elva skulle jag och Jonna ha en aktivitet på tennisen. Det blev uppskattat och lyckat och jag tjänade ca 400 kr på två timmar, med andra ord så väldigt lyckat!
Så för att sammanfatta det hela så har de senaste dagarna varit hur trevliga som helst, med ledighet och paaarty ;)

Nu ska jag städa undan lite småsaker, ta en dusch och sen träffa J tror jag :)
Ha en fortsatt trevlig söndag!

Dagens låt: Three Doors Down - So I Need You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback