fredag :)

    Inlägget skrivet: 2008-05-16 kl: 18:58:06
Har nästan precis kommit hem från jobb. Skönt att jobba ute i solen nu :)
Ska jobba fem timmar imorgon också, tyvärr är det inne då. Men det ska väl gå bra ändå!
Ikväll blir det bara chill med Maria och kanske Bina lite senare också :) Det ska bli skönt att bara ta det lugnt en kväll bara, det har blivit mycket festande på sistone. Så är "mjukiskväll" är aldrig fel ;)
Kvällens tråkigaste är dock att jag måste laga middag själv. Jag är ensam hemma så jag får själv stå för matlagning. Hur det kommer att gå vill jag inte ens veta. Jag får hoppas på att vi har nudlar hemma så att jag kan koka det. Enkelt och gott ;)

För övrigt så funkar inte min mobil som den ska.. Det går inte att ringa eller skicka sms :S Helt j*vla fucked och jag blir irriterad på sånt! Får väl i värsta fall ta fram min gamla hederliga stenåldersmobil ;) haha.
Nu behöver jag lite mat i magen så jag får väl sätta igång med min matlagning!
Ha en FAB fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback