citat - "det skiter jag i"

    Inlägget skrivet: 2008-05-07 kl: 15:17:10
Goddag!
Härligt väder idag och vi hade en kort dag i skolan. Började halv elva och slutade halv två :) Vi hade som vanligt även lite håltimme så då blev det stan med Joanna och Amela och det blev lite inköp för min del. Hittade två linnen och en tröja på rea på Gina Tricot!
Nu har jag precis sovit en stund, jag är aaaalltid trött känns det som. Jag borde egentligen sitta ute i solen lite och bara njuta. Men det har jag inte tid med nu heller, för nu måste jag ta tag i matten och plugga inför nationella imorgon. Har en del uppgifter kvar att göra, så lika bra att få det gjort, även om det är så sjukt tråkigt. Och jag har verkligen ångest inför imorgon för det känns som jag inte kan alls lika mycket som jag borde kunna och sen blir det ju inte bättre av att Ibro sätter lite press på en :/ Men det ska nog gå bra ändå, hoppas jag!
Ikväll blir det tennisträning, känns som evigheter sist.
Nu ska jag dra på mig lite mjukiskläder och dyka ner i matteuppgifterna! Sooo long!

Dagens outfit ,
(suddig och tråkig bild..)
image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback