blod, svett och tårar

    Inlägget skrivet: 2008-05-22 kl: 21:42:05
Det känns som den här dagen har varit jättedryg..
Jobbade iallafall två timmar och sen cyklade jag ut till gymmet och tränade, underbart skönt :) Jag älskar verkligen att känna att kroppen jobbar hårt och sen cyklade jag hem i det härliga vädret igen!
Så träningen var verkligen dagens höjdpunkt, annars har andra delar av dagen mest varit jobbiga och irriterande.
Blir bara så trött på mig själv ibland och alla andra runtomkring. Give me some space, for fuck sake!

Har iallafall nästan precis tagit en skön dusch och fixade lite med en inpackning till håret, som för övrigt är ganska slitet. (Intressant fakta, va!?)
Nu har jag inget mer vettigt att skriva, känner bara att jag vill gå och lägga mig nu och vakna upp imorgon och vara på bättre humör! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback