9 maj 2008

    Inlägget skrivet: 2008-05-09 kl: 11:30:38
God förmiddag!
Idag steg jag upp kl sju för att sjunga för pappa som fyller år idag. Ett stort grattis till honom :)
Sedan återvände jag snabbt till sängen igen och somnade om. Hade ställt kl på nio, (jag tog lite extra lång sovmorgon idag), men trött som jag var så steg jag inte upp förrän vid kvart i tio.
Börjar inte förrän 11.55, sköööönt! Men jag gick ändå upp i hyfsad tid och nu har jag bara tagit det lugnt och ätit frukost och gjort mig iordning i lugn och ro :)
Ska cykla till skolan om en kvart ungefär, och då är det svenska som gäller och sen slutar vi halv två. Jag gillar fredagar starkt!
Så nu ska jag kila ner och borsta gaddarna och sen tar jag min röda hoj till skolan! See Ya.
Ha en skön fredag!

Dagens låt: Macy Gray - I Try
(underbar låt)

Kommentarer
Postat av: big fan of svampbobfyrkant*

hihih, helt sjukt ffs ;D
Gratta din pappi från mig xP

2008-05-09 @ 12:51:21
URL: http://maaaraja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback