8 maj 2008

    Inlägget skrivet: 2008-05-08 kl: 21:17:02

Imorse var det som sagt nationella i matte B som gällde och jag vill inte ens uttala mig om hur det gick. Usch! Så länge jag får G iallafall, så är det väl ok! Får väl bara hoppas på det bästa och vara nervös ändå tills vi får reda på resultatet.
Efter tre timmar nere i tortyrkammaren (skrivsal H) så var det lunch och sen nationella även på tyskan. Hata alla dessa nationella! Och till råga på allt så har vi redan gjort hörförståelsen på tyskan en gång, men Monica tyckte att vi skulle göra om det så att man kunde förbättra sig. Helt onödigt för min del!

Sen stack jag hem och sov en kort stund och sen vidare till jobb. Det gick strålande idag och nästa vecka är det uteträning som gäller :) Efter det blev det träning på gymmet för min del, skönt som tusan! Tränade själv idag och kände mig riktigt nyttig.
Nu sitter jag här och smaskar på ett äpple, gott. Ska gå ner och hålla mamma lite sällskap nu och kolla lite på tv.
Laaater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback