5 maj 2008

    Inlägget skrivet: 2008-05-05 kl: 16:16:19
Idag började man åtta och slutade kl ett. John dök inte så vi hade ingen engelska.. En precis lagom lång dag i skolan :)
Jag stack hem och tänkte få gjort lite vettiga saker, men istället somnade jag på soffan i två timmar :S Jag är alltid så jäkla trött, och jag kan inte fatta själv att jag borde lägga mig tidigare om dagarna. Men iallafall, när jag vaknade igen så blev det lite solande och snack med mamma och mormor&morfar på terrassen :)
Nu sitter jag här och äter en kiwi, mums på det! Mamma lagar mat så jag väntar på att det ska bli klar. Sen ska jag möta upp Tess och Nicole vid halv sex och vi ska då träna lite dans är det tänkt. Efter det blir det den vanliga dansträningen, men jag får se om jag orkar det idag. Känns inte lika roligt längre :/
   Bilder från uppvisningar 06 och 07.. :)

Nu ska jag kila ner och hjälpa mamma. Hörs senare!

För övrigt så kan jag bli så sjukt irriterad på korkade människor som kan förstöra ens dag.. Och det är nästan lite synd om en viss person som inte ens själv fattar att hon är helt jävla blåst och bara snackar en jävla massa skit! För helvete, sluta upp med ditt korkade beteende och ditt jävla skitsnack och uppför dig normalt istället!!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Do I know who? ;)

2008-05-05 @ 17:52:02
URL: http://joannanisula.blogg.se
Postat av: big fan of svampbobfyrkant*

Cass, du kan säga att det är jag om du vill det ;) :D

2008-05-05 @ 18:27:23
URL: http://maaaraja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback