21 maj 2008 21:21

    Inlägget skrivet: 2008-05-21 kl: 21:23:49

Känner att jag har blivit allt sämre på att uppdatera. Och det är tiden som inte räcker till helt enkelt, men jag ska försöka bättra mig :)
Kom hem från träningen precis nästan, spelade ute på grus idag. Härligt, men det är dock mycket svårare och jobbigare :/ haha.
Nu ska jag snart ute på en raggar-runda med Maria, för hon klarade sitt körkort idag så ett stort grattis till henne! :D
Annars så hade jag bara en lektion idag och sen har jag varit och tränat på gymmet också en sväng. Och för en gångs skull så cyklade jag ut där, riktigt härligt! Så om jag får säga det själv så tycker jag att jag har varit vääldigt aktiv idag ;) haha. Det känns skönt iallafall!
Nu ska jag ta och kolla igenom tyskan till imorgon en stund och sen kommer Maria :)
Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback