20:20

    Inlägget skrivet: 2008-05-12 kl: 20:22:53
Nu känns det lite bättre. Jag har fått pratat med J och nu känns det lite lättare. Jag sket i träningen idag, jag orkade verkligen inte och sen är det inte så kul. Jag och Nicole ska gå på lite sommargympa i parken istället :)
Nu sitter jag och pluggar svenska istället, ska inte vara klart förrän på fredag men det känns bra att ha det gjort i tid. Det händer inte så ofta så det är bara skönt att slippa tänka på det resten av veckan.
Imorgon har vi lång "sovmorgon", så det blir kanske en runda till Malmö på förmiddagen. Får se hur det blir!
Nu ska jag återgå till min svenskuppgift!

jag vill ha sommar och sommarlov... LÄNGTAR!

Dagens låt: The Cranberries - Zombie

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja eller borde vi skjuta honom och hans sliskiga sätt ;)

2008-05-12 @ 20:36:28
URL: http://joannanisula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback