2 maj 2008

    Inlägget skrivet: 2008-05-02 kl: 13:08:57

Godmorgon alla människor..
Idag är det lite sol, trevligt! Jag ska snart sätta mig och plugga matte, ett måste tyvärr :/ Jag har ju inte blivit färdig till det innan, så nu måste jag verkligen få det gjort. Sen har jag tänkt hinna med lite träning idag också, med tanke på hur mycket kalorier man få i sig på fyllan så borde jag träna i flera timmar, haha. Men först ska jag iallafall plugga och sen beger jag mig till gymmet.
Ikväll blir det förmodligen Buddha med Maria, Joanna och kanske några andra. Det kommer säkert bli trevligt!
Ska dock jobba imorgon som vanligt, så det blir nog ganska lugnt ikväll ändå. Men det blir ändå trevligt med lite goda drinkar och mycket dans :)
Nu väntar matteböckerna där nere, suuuug!
FAB FREDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback