19:55

    Inlägget skrivet: 2008-05-15 kl: 19:58:08
(Insåg nu att bilderna blev enormt stora.. haha.)



Kom hem från jobb för en stund sen. Det är riktigt skönt att vara ute nu och jag tog cyklen dit. Hur härligt som helst!
Nu ska jag förmodligen snart gå en runda med Maria. Annars borde jag egentligen städa undan en massa på mitt rum, men det känns så tråkigt när solen strålar där ute. Så det blir en kvällspromenad istället med bästa vännen :) <3
Imorgon har vi bara en lektion och lång sovmorgon, börjar inte förrän 11.55. Men jag klagar inte, det är bara så himla skönt!
Nu ska jag prata med Andreas hade jag tänkt. Skriver kanske mera lite senare också.
Ha en fortsatt trevlig tordagskväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback