14 maj 2008

    Inlägget skrivet: 2008-05-14 kl: 13:55:48
Idag är det en härlig dag. Jag är nämligen helt "ledig" från skolan. Skulle egentligen ha I-val en timme imorse, men det blev ändrade planer så jag sov en stund extra istället. Men gick iallafall upp vid nio och tog en dusch.
Sen vid elva så kom J hit med bullar, så det blev mysig fika på terrassen :) I like*
Sen begav han sig till skolan igen vid tolv och jag hade också planer på att bege mig till skolan vid halv ett för att ha företagsekonomi. Men jag ringde Amela och hon konstanterade att det var inte lönt att jag kom dit. Det var stormöte i aulan som gällde och det verkade ganska oinstressant. Så alltså har jag varit helt ledig idag och det är riktigt skönt. Det är skönt att bara koppla av ibland och bara njuta. Har legat och kollat på tv nu en stund, men det fanns inget roligt att titta på.
Ska nog träffa J sen igen, han slutar snart. Får se om vi hittar på något då!
Ikväll ska jag nog träna, annars blir det en promenad :)

Lägger in några bilder från helgen..
   

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja exakt :) tänkte bara höra med dom för skojs skull och det gick ju bra ! Sen sa Gulsen att hade man egna förslag och fixade saker själv så fick man nästan garanterat bidrag från något ställe. Så vi får dra med den förvirrade Maria med haha ;)

2008-05-14 @ 14:24:03
URL: http://joannanisula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback