1 maj 2008

    Inlägget skrivet: 2008-05-01 kl: 18:23:01

Godmorgon får jag väl passa på att säga till alla..
Jag har verkligen inte orkat sätta mig här förrän nu och det känns som hela dagen bara har rusat förbi.
Igår hade jag iallafall en trevlig kväll. Jag och Maria drog till Vellinge vid elva-tiden där det var fest hos Danne :)
Det blev livat med lite dans, dricka och annat som hör till fyllan, haha. Jag hade skoj helt enkelt!
Sen blev vi hämtade av Robin och Pontus, som alltid är lika snälla. Tack! Vi lämnade av Maria och sen blev det en runda till shell för lite räksallad, såklart ;) Det smakade mycket bra, sådär efter en livad kväll! Sen mötte jag upp J  och vi gick hem till mig.
Vaknade upp idag och det blev mys hela morgonen :) Sen har jag inte gjort ett skit, åt frukost och sen la jag mig på soffan och somnade igen.
Åt middag för en stund sen, köttfärssås och spaghetti :) Nu ska jag göra ett nytt försök till att se filmen, The Heartbreak Kid, som jag och Maria hyrde förra helgen. Jag lyckades somna i fredags när vi skulle kolla på den, så jag tänkte göra ett nytt försök nu och försöka hålla mig vaken. Wish me luck!
Så nu tänkte jag kila härifrån och ta plats i soffan istället. Ikväll händer det nog inte allt för mycket, jag orkar liksom inte.
Nej, nu väntar filmen! Hörs senare!

image153


Kommentarer
Postat av: Mariah

fattar inte hur du kan tycka räksallad är gott, det är fan avtändande ;P HAH :D

2008-05-02 @ 12:06:40
URL: http://maaaraja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback