update

    Inlägget skrivet: 2008-03-19 kl: 18:33:59
Träning gick bra idag, ska träna med Maria imorgon och på fredag också. Äntligen har jag kommit igång med träningen och det känns bra :)

Nu har jag precis ätit middag med familjen, det blev köttfärssås och spaghetti idag, gott! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och ikväll ska jag nog umgås med Maria och Bina, trevligt :) Jag är fortfarande sugen på fest så vi får se om det blir det eller så åker vi kanske in till Malmö och bowlar. Vi får se helt enkelt.
En annan sak som jag bara måste nämna är att jag och mina två classmates är med i Lokaltidningen idag, haha :) Check it out!

image79 
Jag, Amela och Monique utanför Grand där vi blev intervjuade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback