träning

    Inlägget skrivet: 2008-03-17 kl: 12:34:46
Idag vaknade jag vid halv elva, gick upp och åt frukost och sen har jag bara chillat framför TV:n en stund. Men nu ska jag vara lite aktiv, ska snart ge mig iväg till Friskbyggarna för att träna lite med Maria. Vi har bestämt oss för att träna mycket nu under lovet, så vi ska försöka träna nästan varje dag iallafall :) Själv har jag planer på att köra ett ganska hårt pass idag, med en del löpning. Det blir nog bra :)
Annars, så är det ju väldigt skumt väder idag. Blåser som tusan och helt plötsligt kommer det något snöliknande ner från himlen och nu är det liksom lite sol ute. Jag blir helt förvirrad.. Tacka vet jag sommar! Och jag vill bara att det ska bli sommar NU! Jag pallar inte sånt här konstigt väder.

Nu måste jag dra på mig träningskläderna och sen ska vi hämta Maria. Laaater!

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback