tråk

    Inlägget skrivet: 2008-03-17 kl: 19:07:01
Nu sitter jag här och har så sjukt tråkigt. Och jag hatar vädret.. :@
Finns tusen olika saker som jag egentligen kunde göra, men jag har ingen lust alls. Jag bara sitter här och det är väldigt trist. Jag vill göra något, något kul.. Men det finns liksom inte så mycket att göra. Jag är helt ensam hemma också, så det gör ju inte saken bättre :/
Nej, nu ska jag inte klaga mer.. Jag får väl slänga mig i soffan och kolla på någon bra film eller nåt :)

Dagens låt: Leona Lewis - Better In Time


Kommentarer
Postat av: Mariah

man blir helt tråkig åh seg av vädret alltså! ;/

2008-03-17 @ 23:41:00
URL: http://mariiastenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback