total lycka

    Inlägget skrivet: 2008-03-04 kl: 09:57:58
image52

Idag är det studiedag!
wiiiho, jag har nyss vaknat och jag tittade ut genom fönstret och det är soool :) det känns redan att min dag kommer att bli mycket bättre än vad de senaste dagarna har varit. Och det blir ju inte sämre av att jag loggar in på msn och får verkligen ett oväntat (men mycket trevligt) meddelande..
Jag har bara varit vaken i dryga tio minuter men min dag är redan helt great! Kan det bli bättre!? haha.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen käka frukost, för sen bär det av till Malmö med Binis :) <3

Ha en underbar tisdag!
LAAATER

Kommentarer
Postat av: Emma

Yeah, har också studiedag! :D¨
ha så kul i Malmö !

2008-03-04 @ 10:14:11
URL: http://acira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback