torsdag

    Inlägget skrivet: 2008-03-13 kl: 10:52:39
Idag orkade jag inte alls gå upp tidigt för att ha I-val så jag skippade det helt. Men trots allt så steg jag upp tidigare än nödvändigt, jag steg upp vid halv tio-tiden för att träna på min tyska redovisning som jag ska redovisa idag. Har käkat frukost nu och övat en stund på redovisningen, måste dock öva lite till och sen ska jag hoppa in i duschen och bege mig till skolan.
Börjar inte förrän tjugo i ett idag och slutar tio i tre. Och imorgon så är vi helt lediga, så mitt påsklov börjar redan idag! :D Jag bara älskar den här veckan, haha! Det är iallafall rikitgt skönt med en veckas lov och jag hoppas på en del trevligheter under veckan.

Nu måste jag fortsätta med min jäkla redovisning.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback