torsdag

    Inlägget skrivet: 2008-03-06 kl: 22:48:45
Även om bloggen inte vill som jag vill idag så kände jag att jag var tvungen att uppdatera lite om dagen..
Vi hade iallafall globaliseringsdag i skolan även idag, föreläsningar och sen var vi på Grand och såg en film som var väääldigt långtråkigt. Jag missade första halvtimmen för att jag sov, så rolig var den. Men nu är iallafall båda globaliserinsdagarna över och dom har väl varit ganska lärorika, men naturligtvis väldigt tråkiga och till viss del onödiga. Men, vi har iallafall inte haft några vanliga lektioner under dessa dagarna och det är skönt!
Idag var jag inte hemma förrän vid kvart i fyra-tiden så då blev det lite mat och sen vidare till jobb vid kvart i fem-tiden. Jobbade till sju idag och sen tränade jag på gymmet med Maria. Det var skönt att röra på sig idag, även om det mest blev lite pratstunder idag ;) haha, men vi hade som sagt en hel del att prata om.
Nu har jag verkligen bestämt mig för att jag måste börja träna allvar, det är ju trots allt sommar och beachen som gäller om några månader, haha. Så nu måste jag ligga i hårdträning, det låter väldigt bra.. Nu ska jag bara ta mig i kragen också, men det ska nog gå bra :)

Imorgon är det fredag och det är himla skönt! Själv har jag inga jättestora planer för helgen, det blir nog en ganska lugn helg. Ska jobba på lördag och sen på söndag blir det förlovningsmiddag hos Monkan :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det läggdags!

Dagens låt: A1- Caught In The Middle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback