söndag

    Inlägget skrivet: 2008-03-23 kl: 13:58:23
Idag vaknade man och jag mådde som brukar göra dagen-efter. Men som vanligt kan man bara skylla på sig själv och man är ju lagom sliten efter två dagars festande. Men så länge man har trevligt så gör det inget, haha ;)
Idag har jag legat på soffan tillsammans med mamma och kollat på reprisen av Let's Dance och jag får ju säga att det var tur att Karl-Petter åkte ut, han har ju inte alls samma klass som de andra. Men charmig är han iallafall ;)
Nog om det, nu ska jag hoppa in i duschen snart och sen ska jag iväg till mormor och morfar för att äta där idag igen, det blir väl lite rester skulle jag gissa på. Sen borde jag egentligen plugga lite, men vet inte om jag känner mig så sugen på det. Så det blir kanske lite umgänge istället, vilket är mycket trevligare :)

Måste rusa nu. Laaaater!

Dagens låt: Simple Plan - Addicted


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback