söndag

    Inlägget skrivet: 2008-03-16 kl: 14:27:26
Igår blev det en lagom trevlig kväll :) Bina dök inte upp, så istället blev det jag, Maria och Tim som umgicks. Det blev pizza, glass och Melodifestivalen. Och jag tyckte verkligen att rätt låt vann! :) Annars så hade jag trevligt med Maria och Tim hela kvällen och vi ett-tiden så körde Tim mig hem och jag somnade direkt. Tack för en trevlig kväll med er :) <3
Idag vaknade jag inte förrän tio i ett, eller ja.. Daniella väckte mig helt enkelt. Och när jag vaknade så var det strålande sol ute och jag blev genast glad. Jag gick ner för att äta frukost och jag tänkte gå en promenad efter frukosten. Men när jag hade käkat och så, var solen bort igen! :O Jag som verkligen hade tänkt ge mig ut på en lång promenad i solen. Men tjii fick jag, och istället sitter jag bara här vid datan i min pyjamas och har inga större planer för dagen. Någon som har några förslag på vad man kan göra en tråkig söndag som denna? :)

image70

Charlotte Perrelli - Hero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback