shopping + film

    Inlägget skrivet: 2008-03-18 kl: 23:52:30
Idag så bestämde jag, mamma och syster oss för att bege oss till Fields i Danmark och shoppa lite. Så vi steg upp vid nio och gav oss iväg vid halv elva. Och vi har bokstavligt talat spenderat HELA dagen där, för vi var inte hemma förrän vid halv åtta ikväll. Puuuh, en lång men väldigt trevlig dag. Det blev en massa shopping och skratt, särskilt när vi försökte ta oss runt med kundvagnen ;) Det blev iallafall en del inköp för min del, bilder på det kommer förmodligen imorgon. Jag orkar inte det just nu, så det kommer upp imorgon istället.
När vi kom hem så hann jag sätta mig ner och vila två minuter och sen begav jag mig vidare till Johan. Har umgåtts med honom ikväll och vi kollade på Sällskapsresan Suntrip, en klassiker!
Kom hem därifrån vid elva och sen dess har jag bara halvsovit i soffan och jag är slut i hela kroppen och mina fötter värker efter en hel dags shopping. Men jag klagar inte, haha ;)
Under dagen så hade jag självklart släpat med kameran, det blev tyvärr inte så många bilder. Men här är iallafall några av dom..

image72
Dagens bild, haha! En klockren skylt som vi hittade i en affär :)


image73
Mammie som hittade fina ljusstakar :)


image74
Daniella i en snygg hatt, haha..


image75
Jag, som är väldigt inklämd bland hyllorna :)


image76
Till sist, en trött syster efter en heldag på Fields :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback