school

    Inlägget skrivet: 2008-03-27 kl: 09:52:53

Godmorgon! Sitter i skolan nu och har företagsekonomi med Pärat och vi blir verkligen inte klokare när han har genomgång till provet som är nästa vecka. Hur det kommer gå har jag ingen aning om. Men iallafall, det är fint väder idag och jag blir mycket gladare då. Jag gillar verkligen när det är sol och man kan ju hoppas att det blir vår på riktigt nu :)
I eftermiddag är det tyska och historia som gäller och sen ska jag iväg och jobba kl fem. Det blir förmodligen träning på Friskbyggarna ikväll efter jobb också. Skulle vara skönt att köra ett hårt pass på gymmet. Men jag måste skriva en uppsats på engelska tills imorgon, så jag får se hur det blir med träning.
Nu måste jag återgå till lektionen och göra ett gott försök till att förstå vad Per pratar om.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback