påskafton

    Inlägget skrivet: 2008-03-22 kl: 16:52:09
Igår så var det gäster här hemma och det blev god mat och en massa skratt. Trevligt!
Senare på kvällen så åkte jag och Maria till Höllviken på fest hos Becky, där var det en himla massa folk och det var trevligt :) Vi stannade där dock inte så länge, men ändå hann vi med ett x antal groggar, haha. Efter en trevlig kväll så blev vi hämtade av Johan och Sebastian och sen blev det en runda på shell för att äta lite räksallad, det funkar aaaaalltid som natta-mat :) Sen körde vi hem och vi gick och la oss och somnade typ direkt. Men tack alla för en trevlig kväll :)
(Bilder finns på: http://casssie.bilddagboken.se/ )

Idag vaknade man och mådde inte toppen precis. Men steg iallafall upp vid halv tolv-tiden och åt lite frukost och så. Sen har jag bara legat på soffan hela dagen och känt mig allmänt dålig, inte kul alls! Hela dagen har verkligen passerat utan att jag har gjort något vettigt alls.
Nu snart måste jag iallafall hoppa in i duschen och sen ska vi hem till mormor & morfar och äta lite påskmiddag med släkten. Och sen blir det kanske fest idag igen, jag är iallafall sugen på det :) Så vi får se vad kvällen har att erbjuda helt enkelt.

Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch. Laaaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback