ooorh

    Inlägget skrivet: 2008-03-10 kl: 09:36:54
Idag är jag så sjukligt trött, jag vill bara gå hem och sova igen. Jag kunde verkligen inte sova igår kväll, och jag somnade typ inte förrän halv två och klockan ringde kvart över sex imorse. Skjut mig!!
Nu sitter jag i skolan och är lagom okoncentrerad, medan Per babblar om något helt ointressant i bakgrunden. Jag orkar verkligen inte den här dagen. Till råga på allt så ska vi även ha nationellt prov i engelska idag, den muntliga delen. Måste även fixa med det sista till modevisningen och annat, ska till stan för att prova ut kläder till modellerna och så. Sen ikväll blir det nog dansträning för min del, om jag hinner det. Måste göra min tyska också, så tyvärr blir nog träningen lidande också. Nej, jag SKA faktiskt träna idag.
Nu inser Per att jag sitter här och skriver så måste sluta nu. Bloody Monday!

LAAAAATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback